Mycket snabb leverans.
En artikel i min beställning förväxlad, men det löstes väldigt enkelt, snabbt och smidigt.
Jag har inga som helst betänkligheter att handla av er igen.
Åke K.2021-08-05
Enkelt och snabbt
Bra e-shop som gör det enkelt för mig att hitta det jag behöver
Anders B.2021-08-05
Snabb leverans
Allt fungerade snabbt och smidigt, kommer handla igen.
Roland M.2021-08-05
Snabb och bra levererans
Lars Bernhard J.2021-08-05
M-Bra
Dan Ellert Roger B.2021-08-04
Sten P.2021-08-04
Smidigt att handla å snabb leverans!
Martin O.2021-08-04
Kirsti N.2021-08-04
Toppen
Efter en lång konversation och ett antal vajrar. Så har jag fått rätt. Tack för ett stort engagemang från er.
Mikael F.2021-08-03
Enkelt och snabbt
Bra hemsida gav enkelheten , snabb och korrekt leverans
Lars Erik S.2021-08-03
Nils Mårten C.2021-08-03
Lars N.2021-08-03
Lätt att hitta
Hittade det jag sökte utan problem. Tydliga artikelnummer och referenser till ersättningsnummer
Mikael U.2021-08-03
Butik
Bortsett från något serverstrul en kort period, måste jag säga, att det fungerar utmärkt. Snabba och sakkunniga besked, som har visat sig äga relevans.
OBS! Hör till de absoluta ovanligheterna, att jag svarar på enkäter.
MVH, Bengt Redig, Stocken Orust.
Bengt Gunnar R.2021-08-03
Stefan F.2021-08-03
Snabb leverans!
Bra hemsida som gör att man kan hitta det man behöver.
Henrik S.2021-08-02
Mycket bra service
Mats N.2021-08-02
.
Har betalt hela produkten men inte fått den
Lars I.2021-08-02
Svar:
Hej Lars,
Din knivtallrik låg på utlämningsställe fram till den 22/6 och du aviserades 3 gånger via SMS samt fick även mail med trackinglänk men hämtade inte ut paketet. Paketet returnerades för över en månad sedan och Postnords retur och hanteringsavgifter har dragits och resterande belopp har krediterats tillbaka till dig.
Vänligen lägg en ny order om du fortfarande önskar en knivtallrik.
Omdömen för Reservdelaronline
En artikel i min beställning förväxlad, men det löstes väldigt enkelt, snabbt och smidigt.
Jag har inga som helst betänkligheter att handla av er igen.
OBS! Hör till de absoluta ovanligheterna, att jag svarar på enkäter.
MVH, Bengt Redig, Stocken Orust.
Har betalt hela produkten men inte fått den
Hej Lars,
Din knivtallrik låg på utlämningsställe fram till den 22/6 och du aviserades 3 gånger via SMS samt fick även mail med trackinglänk men hämtade inte ut paketet. Paketet returnerades för över en månad sedan och Postnords retur och hanteringsavgifter har dragits och resterande belopp har krediterats tillbaka till dig.
Vänligen lägg en ny order om du fortfarande önskar en knivtallrik.
Mvh
Reservdelaronline