Omdömen för Reservdelaronline

Summering
positive 97.6% (28105 omdömen)
Snittbetyg: 4.9/5 neutral 1.5% (431 omdömen)
Antal omdömen: 28795 negative 0.9% (259 omdömen)

lång leverans
rating

det står 1 till 3 dagars frakt fick vänta en månad på ordern

Roger L.2021-05-15
Svar:

Hej Roger
Självklart gäller 1-3 dagars leveranstid på lagervaror. Normaltsett är denna vara en lagervara men har varit restnoterad från leverantören. Att du fått vänta lite extra beror helt enkelt på att den ej gått att uppbringa i hela Europa.
Leveranssituationen i världen är väldigt ansträngd på alla fronter det här året och kommer förmodligen vara så ett tag till. 
Mvh
Jocke

rating
Snabbt och smidigt. En onlinebutik som levererar och lever upp till sitt goda rykte.
Tack för hjälpen
Andrée Ajit B.2021-05-14
lev delar
rating
super bra snabb info om ev lev förseningar
Erik O.2021-05-14
rating
Snabbt och problem fritt!
Jens Andreas Z.2021-05-14
rating
Ann-Britt O.2021-05-14
rating
Jag är nöjd med köpet, det gick snabbt och bra!
Hans Roland B.2021-05-14
reservdelar
rating
När man blir van funkar det bra
Gustav Roland L.2021-05-14
rating
Claes Peter Janusz M.2021-05-14
rating
Anders O.2021-05-14
rating
Bra saker lätt att använda er sida och hitta det man behöver. Snabba leveranser och att ni använder klarna
Susann K.2021-05-14
rating
Odd Arne E.2021-05-14
rating
Ola M.2021-05-14
rating
Snabb leverans och bra passform på delarna. Jag är nöjd. Jag ????????
Peter N.2021-05-14
rating
Tage G.2021-05-14
rating
Bengt Niclas K.2021-05-14
rating
Marcus E.2021-05-14
Dagens mail med Jocke
rating
Snabbt svar och hjälp på mitt mail från ionsdags den 12 maj.
Det finns inget tel.nr till er.Kunde vara bra om man fick ett direktnummer till handläggaren hos er. Det kan finnas frågor som är svåra att formera i text.Om jag skriver in mitt telnr och ber er ringa, gör ni det då?
Anders Gösta H.2021-05-14
Tanklock kedjeolja Jonsered
rating
Snabb service.. Bara +++++
Per A.2021-05-14
Bra kundsupport! Men bristande paketering
rating

Har nu beställt delar vid två tillfällen och båda gångerna har en limmad flik på wellpapp kartongen släppt så kartongen öppnat sig. Vid första tillfället saknades tyvärr en av två produkter. Vilket kundsupporten snabbt löste. Vid andra tillfället saknades som tur var inget. Byt leverantör av förpackningar eller se till att tejpa paketen. Så slipper ni onödiga kundserviceärenden.

Erik W.2021-05-14
Svar:

Hej Erik
Vi skickar många, många tusen sådana här kartonger varje år och hittills är du den ende som hört av sig att den öppnat sig. 
Självklart tar vi åt oss av din feedback vi kollar på andra lösningar. En lösning är att packa tyngre saker i en annan typ av kartong. 
Mvh
Jocke

rating
Curt L.2021-05-14