Jag g var otydlig och osäker men fick jag grymt bra vägledning ända tills jag fick rätt reservdel och returnerade den gamla.
Kan rekommenderas till 100%!
Staffan W.2020-08-09
Per W.2020-08-09
Hans W.2020-08-09
Ärligt och korrekt
Smidigt att beställa. Bra info om längre leveranstid pga inväntan från leverantörens originallager.
Christer B.2020-08-09
Perfekt på alla sätt!
Enkelt och smidigt, på alla sätt, att handla från Er och jag kommer garanterat att att återkomma flera gånger eftersom jag har flera produkter från Stiga.
Lars B.2020-08-09
Jan J.2020-08-09
Carl Nicklas Fredrik J.2020-08-09
Göran B.2020-08-09
Company M.2020-08-08
Hilding Rune N.2020-08-08
BUTIKEN
Produkterna är det inget fel på, men leveranstiden nästan tre månader, vad kan man säga.......
Hannu Heikki P.2020-08-08
Svar:
Hej Hannu,
Varan du beställt var en beställningsvara. Du fick ett mail av oss _två_ arbetsdagar efter att du lagt din order om att den tyvärr var restnoterad hos Stiga. Du fick även en förfrågan om att avbryta ordern eller om du ville vänta. Att Stiga sedan tagit 3 månader på sig att leverera kan vi bara beklaga men du hade fått exakt samma svar hos alla andra Stiga-återförsäljare om du skulle beställa den där då den helt enkelt inte fanns på deras lager.
Mvh Reservdelaronline
Bertil H.2020-08-08
Utmärkt kundtjänst!
Det blev en felleverans för en av de beställda artiklarna, men kundtjänsten besvarade min reklamation inom ett par timmar, och skickade omgående rätt artikel (jag behövde inte ens returnera den felaktiga). Snabbt och bra agerat!
Bo Henning Gunder N.2020-08-08
5 stjärnor
Inger Margareta E.2020-08-08
Harun T.2020-08-08
Snabbt och enkelt
Company L.2020-08-08
Toppen
Jörgen L.2020-08-08
Stort utbud och snabb leverans
Stort utbud, enkelt att beställa och snabb leverans. Topp!
Omdömen för Reservdelaronline
Kan rekommenderas till 100%!
Produkterna är det inget fel på, men leveranstiden nästan tre månader, vad kan man säga.......
Hej Hannu,
Varan du beställt var en beställningsvara. Du fick ett mail av oss _två_ arbetsdagar efter att du lagt din order om att den tyvärr var restnoterad hos Stiga. Du fick även en förfrågan om att avbryta ordern eller om du ville vänta. Att Stiga sedan tagit 3 månader på sig att leverera kan vi bara beklaga men du hade fått exakt samma svar hos alla andra Stiga-återförsäljare om du skulle beställa den där då den helt enkelt inte fanns på deras lager.
Mvh Reservdelaronline