Produkterna är det inget fel på, men leveranstiden nästan tre månader, vad kan man säga.......
Hannu Heikki P.2020-08-08
Svar:
Hej Hannu,
Varan du beställt var en beställningsvara. Du fick ett mail av oss _två_ arbetsdagar efter att du lagt din order om att den tyvärr var restnoterad hos Stiga. Du fick även en förfrågan om att avbryta ordern eller om du ville vänta. Att Stiga sedan tagit 3 månader på sig att leverera kan vi bara beklaga men du hade fått exakt samma svar hos alla andra Stiga-återförsäljare om du skulle beställa den där då den helt enkelt inte fanns på deras lager.
Mvh Reservdelaronline
Bertil H.2020-08-08
Utmärkt kundtjänst!
Det blev en felleverans för en av de beställda artiklarna, men kundtjänsten besvarade min reklamation inom ett par timmar, och skickade omgående rätt artikel (jag behövde inte ens returnera den felaktiga). Snabbt och bra agerat!
Bo Henning Gunder N.2020-08-08
5 stjärnor
Inger Margareta E.2020-08-08
Harun T.2020-08-08
Snabbt och enkelt
Company L.2020-08-08
Toppen
Jörgen L.2020-08-08
Stort utbud och snabb leverans
Stort utbud, enkelt att beställa och snabb leverans. Topp!
Jonas P.2020-08-08
snabb leverans
Hans M.2020-08-08
Leif H.2020-08-08
Snabb och bra service
Svarar snabbt, snabb leverans, rekommenderas!
Irene B.2020-08-08
Karl Johan Mikael G.2020-08-08
Steinar K.2020-08-07
Jouni V.2020-08-07
reservdelar snöslunga
Helnöjd!
Alla delar passade perfekt!
Toppen!
Henry E.2020-08-07
Orderbekräftelse och leverans.
Jag fick aldrig någon orderbekräftelse som skulle komma via mail Det blev lite extra arbete, frågor och mail. Irriterande Leverans helt OK
Lars-Erik Hjalmar J.2020-08-07
Svar:
Hej,
Vi skickar alltid orderbekräftelse i samma stund du lägger din order. Antingen har du angivit en felaktigt e-post eller så har den hamnat i din skräppost vilket merparten av alla stora bolags bekräftelser gör i dagsläget då Hotmail, Gmail, Yahoo m.fl. gärna sorterar bort mail från domäner som skickar mkt mail. Din orderbekräftelse hade du även kunnat finna om du loggat in på ditt konto.
Omdömen för Reservdelaronline
Produkterna är det inget fel på, men leveranstiden nästan tre månader, vad kan man säga.......
Hej Hannu,
Varan du beställt var en beställningsvara. Du fick ett mail av oss _två_ arbetsdagar efter att du lagt din order om att den tyvärr var restnoterad hos Stiga. Du fick även en förfrågan om att avbryta ordern eller om du ville vänta. Att Stiga sedan tagit 3 månader på sig att leverera kan vi bara beklaga men du hade fått exakt samma svar hos alla andra Stiga-återförsäljare om du skulle beställa den där då den helt enkelt inte fanns på deras lager.
Mvh Reservdelaronline
Alla delar passade perfekt!
Toppen!
Jag fick aldrig någon orderbekräftelse som skulle komma via mail Det blev lite extra arbete, frågor och mail. Irriterande Leverans helt OK
Hej,
Vi skickar alltid orderbekräftelse i samma stund du lägger din order. Antingen har du angivit en felaktigt e-post eller så har den hamnat i din skräppost vilket merparten av alla stora bolags bekräftelser gör i dagsläget då Hotmail, Gmail, Yahoo m.fl. gärna sorterar bort mail från domäner som skickar mkt mail. Din orderbekräftelse hade du även kunnat finna om du loggat in på ditt konto.
Mvh Reservdelaronline