Fungerar bra. Väldig tacksam för att ni finns. Tycker inte mycket om att åka runt och be olika återförsäljare ta hem grejer åt mig. Jag vill ha en bild på grejen jag letar efter och se priset direkt. Förbätteringsförslag: Snappare leverans. 3 dagar är för mycket idag. Skulle gärna vilja ha dagen efter vid beställning innan 20.00. (Sundsvall och söderut). Gärna gratis leverans, dvs. Inte någon leverans gebyr eller annat trams. Måste vara bild på ALLA dela utan unnatag. Se till att det går att söka på dela till en specifik maskin bara utifrån namn och årsmodell. Gick att hitta mina dela, men tog lång tid.
John Richard J.2019-06-06
Svar:
Tack för dina fina ord samt dina förslag. Vi jobbar i dagsläget på ett system där du som kund kommer att kunna söka upp sprängskiss på din maskin och sen enbart klicka på reservdelen du vill köpa. Gällande bilder är det något som är otroligt tidskrävande. Vi försöker alltid att lägga upp bilder, vare sig det är en skruv eller en drivrem. Bilderna är tyvärr något vi själva måste producera till 95% då leverantörerna inte gör det. Fri frakt vore väl otroligt trevligt. Dock är det idag bara dom allra största drakarna som erbjuder detta, vi är inte där :) Ingen av våra konkurrenter erbjuder fri frakt från första kronan.
Mvh Jocke
Bra..
Perfekt med orginalgrejor...
Ronny G.2019-06-06
Sven Olof H.2019-06-06
Krånglig och dyr retur
Otroligt krångligt vid retur, fick långt mail där ett antal olika sätt att returnera beskrevs men om man ville ha en returadress etikett så skulle man begära det av er. Dessutom var det dyrt.
Klas Håkan G.2019-06-06
Svar:
Hej Håkan Vad exakt är du upplever som krångligt i att vi skickar dig ett mail med föruttsättnignarna för en retur? Det vi egentligen gör att vi erbjuder dig som kund att ta del av våra fraktavtal. Du har såklart alltid möjligheten att skicka tillbaka varan själv. Men då tyvärr en del misslyckas med att returnera varor till oss, de skickar inte till företagsadress, hamnar vissa varor på utlämningsställen. Vår "standard" returfrakt är 69kr. I förhållande till din reservdel, ja dyr. Eller så är reservdelen alldeles för billig? Vi har betydligt dyrare reservdelar som returneras för exakt samma peng.
Att mailet är långt beror på att vi vill klargöra precis allting.
Tack för ditt omdöme Mvh Jocke
Kenth Peter D.2019-06-06
Lars-Åke C.2019-06-06
Rätt produkt, rätt pris, i rätt tid.
Mats Christian K.2019-06-05
Erik Johannes S.2019-06-05
Perfekt
Skickade mail och frågade vilken jag skulle ha, fick snabbt svar och fick den i brevlådan.
Kan inte bli bättre
Omdömen för Reservdelaronline
Fungerar bra. Väldig tacksam för att ni finns. Tycker inte mycket om att åka runt och be olika återförsäljare ta hem grejer åt mig. Jag vill ha en bild på grejen jag letar efter och se priset direkt. Förbätteringsförslag: Snappare leverans. 3 dagar är för mycket idag. Skulle gärna vilja ha dagen efter vid beställning innan 20.00. (Sundsvall och söderut). Gärna gratis leverans, dvs. Inte någon leverans gebyr eller annat trams. Måste vara bild på ALLA dela utan unnatag. Se till att det går att söka på dela till en specifik maskin bara utifrån namn och årsmodell. Gick att hitta mina dela, men tog lång tid.
Tack för dina fina ord samt dina förslag. Vi jobbar i dagsläget på ett system där du som kund kommer att kunna söka upp sprängskiss på din maskin och sen enbart klicka på reservdelen du vill köpa. Gällande bilder är det något som är otroligt tidskrävande. Vi försöker alltid att lägga upp bilder, vare sig det är en skruv eller en drivrem. Bilderna är tyvärr något vi själva måste producera till 95% då leverantörerna inte gör det. Fri frakt vore väl otroligt trevligt. Dock är det idag bara dom allra största drakarna som erbjuder detta, vi är inte där :) Ingen av våra konkurrenter erbjuder fri frakt från första kronan.
Mvh
Jocke
Otroligt krångligt vid retur, fick långt mail där ett antal olika sätt att returnera beskrevs men om man ville ha en returadress etikett så skulle man begära det av er. Dessutom var det dyrt.
Hej Håkan
Vad exakt är du upplever som krångligt i att vi skickar dig ett mail med föruttsättnignarna för en retur? Det vi egentligen gör att vi erbjuder dig som kund att ta del av våra fraktavtal. Du har såklart alltid möjligheten att skicka tillbaka varan själv. Men då tyvärr en del misslyckas med att returnera varor till oss, de skickar inte till företagsadress, hamnar vissa varor på utlämningsställen. Vår "standard" returfrakt är 69kr. I förhållande till din reservdel, ja dyr. Eller så är reservdelen alldeles för billig? Vi har betydligt dyrare reservdelar som returneras för exakt samma peng.
Att mailet är långt beror på att vi vill klargöra precis allting.
Tack för ditt omdöme
Mvh
Jocke
Kan inte bli bättre