Enligt hemsidan skulle produkten finnas i lager. Men fick mail dagen efter att det var best.vara.
nygren P.2019-04-10
Svar:
Hej Peter,
Både på produktsidan står det klart och tydligt "4-10 arbetsdagars" leveranstid och även i kassan får du upp samma text "4-10 arbetsdagars" leveranstid. Det mail du hänvisar till skall ha kommit dagen efter - skickades ut av oss samma sekund du lade din order - det är ett automatiserat mail som känner av att du lägger en order på en beställningsvara. Du lade din order 2019-03-25 19:14:13, mailet skickades ut 2019-03-25 19:14:13. Ditt paket levererades i din brevlåda 2019-04-02 13:37. 6 arbetsdagar efter att du lagt din order. På denna tiden har vi hunnit med att ta emot din order, skicka en order till Stiga. Stiga har packat ordern på sitt centrallager i Belgien, fraktat den till oss. Vi har packat om ordern på vårt lager till dig och sedan har Postnord hämtat den hos oss och sedan levererat den till dig.
Du får gärna komma med förslag hur vi kan göra för att förtydliga än mer att det är beställningsvaror och hur vi kan snabba på processen.
Omdömen för Reservdelaronline
Enligt hemsidan skulle produkten finnas i lager. Men fick mail dagen efter att det var best.vara.
Hej Peter,
Både på produktsidan står det klart och tydligt "4-10 arbetsdagars" leveranstid och även i kassan får du upp samma text "4-10 arbetsdagars" leveranstid. Det mail du hänvisar till skall ha kommit dagen efter - skickades ut av oss samma sekund du lade din order - det är ett automatiserat mail som känner av att du lägger en order på en beställningsvara. Du lade din order 2019-03-25 19:14:13, mailet skickades ut 2019-03-25 19:14:13. Ditt paket levererades i din brevlåda 2019-04-02 13:37. 6 arbetsdagar efter att du lagt din order. På denna tiden har vi hunnit med att ta emot din order, skicka en order till Stiga. Stiga har packat ordern på sitt centrallager i Belgien, fraktat den till oss. Vi har packat om ordern på vårt lager till dig och sedan har Postnord hämtat den hos oss och sedan levererat den till dig.
Du får gärna komma med förslag hur vi kan göra för att förtydliga än mer att det är beställningsvaror och hur vi kan snabba på processen.
Mvh
Reservdelaronline