Hade problem att hitta min klippo kniv på lokala byggmarknaderna. Men här hittade jag den och fick den skickad till mig samma dag - en söndag! (sen tar ju PostNord sin lilla tid men inte butikens fel)
Mattias Johan F.2018-05-15
Linhjul till min motorsåg
Lite onödigt många aviseringar, på hur produkten förflyttas från leverantör till mig som kund, tycker jag! För övrigt, kanon! peter
Hans Peter F.2018-05-15
Svar:
Hej,
Det beror på att du beställde en beställningsvara. Vi skickar ut 1) Orderbekräftelse på din order 2) Information om att din vara inte finns i lager och preliminär leveranstid (detta får endast de som beställer sånt som inte finns i lager) 3) En bekräftelse om att din leverans är skickad och på väg. Så totalt 3 mail skickade vi till dig mot vanligtvist 2st för lagervaror.
Med vänlig hälsning Jonas
Reservdel till gräsklippare
Bra sortiment lätt att hitta.
Rolf Gerhard Öjvind W.2018-05-15
Köp av packbox
Butiken funkar bra. Men, jag betalade extra för snabb och säker leverans. Ni lovar 1-3 dagar. Det tog sex dagar....
Ingvar H.2018-05-14
Svar:
Hej Ingvar,
Ledsen att vi inte har levt upp till dina förväntningar.
Först vill jag informera om att vi inte har något expressalternativ. Jag antar dock att du syftar på att du valt Mypack med 1-3 arbetsdagars levtid istället för varubrev med 1-4 arbetsdagars levtid.
Du lade din order 2018-04-25 kl 17:25, en onsdag. Klockan 18:03 - 38 minuter (!) senare var ditt paket packat och redo för leverans. Då du beställt efter upphämtning den dagen hämtades det på torsdagen. Sedan transporterades ditt paket och sen kom helgen och på måndagen var ditt paket framme.
Räknar du från onsdag klockan 17:25, till torsdag klockan 17:25 (1 dag), fredag klockan 17:25 (2 dagar) till måndag 17:25 så klarades till och med de tre dagar som utlovas.
Med vänlig.hälsning
Jonad
Butik
Snabba och rätt leveranser
Rino Sigfrid Atilio B.2018-05-14
Felköp
Beställer man rätt saker är det inga problem. Snabb leverans och bra priser. Beställer man fel och vill skicka tillbaka, då är det värre. Frakten blir så dyr att det kostar dubbelt så mycket som varan kostat. Lösning = släng varan. =(
Mona Maria K.2018-05-14
Svar:
Hej Mona,
Trist att du köpte fel. Vi erbjuder support via mail med vilka produkter som passar. Angående returfrakten så erbjuder vi dig som kund att antingen skicka tillbaka varan själv eller att du får ta del av vårt fraktavtal. Vi tar ut exakt den kostnad som fraktbolagen tar ut av oss. Vi tar alltså inte ut någonting för några andra kostnader som uppstår vid en retur. För oss är varje retur således en förlustaffär eftersom vi står för frakten ut till kund. Mvh Jonas
Bra mötande
Nöjd som kund.
Raimo Krister B.2018-05-14
online beställning
Funkade 100 procent
Tomas D.2018-05-14
Service.
Allt har fungerat som förväntat
Jan Christer A.2018-05-14
Tändningsnyckel Tecumseh
Klockrent, tack
Per Tommy L.2018-05-14
Bemötande
fick hjälp med att hitta rätt produkt
Lars Rickard A.2018-05-14
Omdömme
Brett sortiment ,
Hans N.2018-05-14
Snabbt och bra hanterat!
Vi återkommer vid behov
Ove Kenneth L.2018-05-14
Bra support!
Fick snabb och bra support så jag kunde köpa rätt kniv till min gräsklippare! Snabb leverans!
Bernt Mattias W.2018-05-14
Butikens utbud o service
Högsta betyg - mycket nöjd
Kaj Benny Artur G.2018-05-14
bra
*
Gilbert Michael E.2018-05-14
Fem stjärnor på allt
Lätt att söka fram reservdelar till rätt maskin, bra pris, låg fraktkostnad och snabb leverans.
Torbjörn F.2018-05-14
Enkel och bra beställning
Toppbetyg!! Enkel smidig betalning, inga konstigheter
Omdömen för Reservdelaronline
Lite onödigt många aviseringar, på hur produkten förflyttas från leverantör till mig som kund, tycker jag! För övrigt, kanon! peter
Hej,
Det beror på att du beställde en beställningsvara. Vi skickar ut 1) Orderbekräftelse på din order 2) Information om att din vara inte finns i lager och preliminär leveranstid (detta får endast de som beställer sånt som inte finns i lager) 3) En bekräftelse om att din leverans är skickad och på väg. Så totalt 3 mail skickade vi till dig mot vanligtvist 2st för lagervaror.
Med vänlig hälsning
Jonas
Butiken funkar bra. Men, jag betalade extra för snabb och säker leverans. Ni lovar 1-3 dagar. Det tog sex dagar....
Hej Ingvar,
Ledsen att vi inte har levt upp till dina förväntningar.
Först vill jag informera om att vi inte har något expressalternativ. Jag antar dock att du syftar på att du valt Mypack med 1-3 arbetsdagars levtid istället för varubrev med 1-4 arbetsdagars levtid.
Du lade din order 2018-04-25 kl 17:25, en onsdag. Klockan 18:03 - 38 minuter (!) senare var ditt paket packat och redo för leverans. Då du beställt efter upphämtning den dagen hämtades det på torsdagen. Sedan transporterades ditt paket och sen kom helgen och på måndagen var ditt paket framme.
Räknar du från onsdag klockan 17:25, till torsdag klockan 17:25 (1 dag), fredag klockan 17:25 (2 dagar) till måndag 17:25 så klarades till och med de tre dagar som utlovas.
Med vänlig.hälsning
Jonad
Beställer man rätt saker är det inga problem. Snabb leverans och bra priser. Beställer man fel och vill skicka tillbaka, då är det värre. Frakten blir så dyr att det kostar dubbelt så mycket som varan kostat. Lösning = släng varan. =(
Hej Mona,
Trist att du köpte fel. Vi erbjuder support via mail med vilka produkter som passar. Angående returfrakten så erbjuder vi dig som kund att antingen skicka tillbaka varan själv eller att du får ta del av vårt fraktavtal. Vi tar ut exakt den kostnad som fraktbolagen tar ut av oss. Vi tar alltså inte ut någonting för några andra kostnader som uppstår vid en retur. För oss är varje retur således en förlustaffär eftersom vi står för frakten ut till kund. Mvh Jonas