Snabbt ordnade ni fram en produkt som inte fanns i sortimentet ???? !
Christina J.2018-05-22
Bra
Snabbt!
Jan Ola Stefan H.2018-05-22
Snabbt och smidigt
Drivremmen till Flymo havererade och vid kontakt med lokala firmor som borde haft reservdelen på lager visade sig inte ha den. Det skulle ta ett antal dagar att få den levererad. Beställde därför ny rem via reservdelaronline.se och den fanns i min postlåda 2 dagar senare. Enda invändningen jag har väl att leveransavgiften på 49:- var rätt dyr för denna lilla och lätta reservdel.
Niclas Bengt Johan S.2018-05-22
Svar:
Hej Vi skickar endast skruvar, packningar och liknande saker med postbrev. De 49kr du betalat för frakten är en väldigt vanlig avgift när det kommer till liknande produkter, vilken bransch du än väljer :) Ha en bra sommar!
Mvh Jocke
Bea butik
Snabb leverabs
Karl Gustaf Rune H.2018-05-22
Enkelt och lätt att fixa hem varor av rätt kvalite
Allt fungerande klockrent och delarna av högsta kvalitet! Mitt förstahandsval av reservdelar framgent.
Göran Leopold M.2018-05-22
Kanon bra
Lätt att hitta vad man söker på hemsidan. Snabb leverans.
Ulf Rune H.2018-05-22
Kanonbra
Snabb leverans och enkel betalning
Lars-Åke H.2018-05-22
Beställning
Inga problem + snabb leverans
Kent Erik Henrik L.2018-05-22
leverans
toppen
Markku L.2018-05-22
som ovan
Enkelt att beställa och betala snabb leverans full pott!!
Björn Anders Georg G.2018-05-17
Reservdel
Hittade vad jag behövde
Peter L.2018-05-16
G
Mycket trevligt bemötande och ganska snabb leverans
Jan Patrik Mikael M.2018-05-15
Svar:
Tack så mycket :)
mvh Jocke
Omdöme
Snabb och smidig leverans
Lars George F.2018-05-15
Snabb och korrekt leverans
Hade problem att hitta min klippo kniv på lokala byggmarknaderna. Men här hittade jag den och fick den skickad till mig samma dag - en söndag! (sen tar ju PostNord sin lilla tid men inte butikens fel)
Mattias Johan F.2018-05-15
Linhjul till min motorsåg
Lite onödigt många aviseringar, på hur produkten förflyttas från leverantör till mig som kund, tycker jag! För övrigt, kanon! peter
Hans Peter F.2018-05-15
Svar:
Hej,
Det beror på att du beställde en beställningsvara. Vi skickar ut 1) Orderbekräftelse på din order 2) Information om att din vara inte finns i lager och preliminär leveranstid (detta får endast de som beställer sånt som inte finns i lager) 3) En bekräftelse om att din leverans är skickad och på väg. Så totalt 3 mail skickade vi till dig mot vanligtvist 2st för lagervaror.
Med vänlig hälsning Jonas
Reservdel till gräsklippare
Bra sortiment lätt att hitta.
Rolf Gerhard Öjvind W.2018-05-15
Köp av packbox
Butiken funkar bra. Men, jag betalade extra för snabb och säker leverans. Ni lovar 1-3 dagar. Det tog sex dagar....
Ingvar H.2018-05-14
Svar:
Hej Ingvar,
Ledsen att vi inte har levt upp till dina förväntningar.
Först vill jag informera om att vi inte har något expressalternativ. Jag antar dock att du syftar på att du valt Mypack med 1-3 arbetsdagars levtid istället för varubrev med 1-4 arbetsdagars levtid.
Du lade din order 2018-04-25 kl 17:25, en onsdag. Klockan 18:03 - 38 minuter (!) senare var ditt paket packat och redo för leverans. Då du beställt efter upphämtning den dagen hämtades det på torsdagen. Sedan transporterades ditt paket och sen kom helgen och på måndagen var ditt paket framme.
Räknar du från onsdag klockan 17:25, till torsdag klockan 17:25 (1 dag), fredag klockan 17:25 (2 dagar) till måndag 17:25 så klarades till och med de tre dagar som utlovas.
Med vänlig.hälsning
Jonad
Butik
Snabba och rätt leveranser
Rino Sigfrid Atilio B.2018-05-14
Felköp
Beställer man rätt saker är det inga problem. Snabb leverans och bra priser. Beställer man fel och vill skicka tillbaka, då är det värre. Frakten blir så dyr att det kostar dubbelt så mycket som varan kostat. Lösning = släng varan. =(
Mona Maria K.2018-05-14
Svar:
Hej Mona,
Trist att du köpte fel. Vi erbjuder support via mail med vilka produkter som passar. Angående returfrakten så erbjuder vi dig som kund att antingen skicka tillbaka varan själv eller att du får ta del av vårt fraktavtal. Vi tar ut exakt den kostnad som fraktbolagen tar ut av oss. Vi tar alltså inte ut någonting för några andra kostnader som uppstår vid en retur. För oss är varje retur således en förlustaffär eftersom vi står för frakten ut till kund. Mvh Jonas
Omdömen för Reservdelaronline
Drivremmen till Flymo havererade och vid kontakt med lokala firmor som borde haft reservdelen på lager visade sig inte ha den. Det skulle ta ett antal dagar att få den levererad. Beställde därför ny rem via reservdelaronline.se och den fanns i min postlåda 2 dagar senare. Enda invändningen jag har väl att leveransavgiften på 49:- var rätt dyr för denna lilla och lätta reservdel.
Hej
Vi skickar endast skruvar, packningar och liknande saker med postbrev. De 49kr du betalat för frakten är en väldigt vanlig avgift när det kommer till liknande produkter, vilken bransch du än väljer :)
Ha en bra sommar!
Mvh
Jocke
Mycket trevligt bemötande och ganska snabb leverans
Tack så mycket :)
mvh
Jocke
Lite onödigt många aviseringar, på hur produkten förflyttas från leverantör till mig som kund, tycker jag! För övrigt, kanon! peter
Hej,
Det beror på att du beställde en beställningsvara. Vi skickar ut 1) Orderbekräftelse på din order 2) Information om att din vara inte finns i lager och preliminär leveranstid (detta får endast de som beställer sånt som inte finns i lager) 3) En bekräftelse om att din leverans är skickad och på väg. Så totalt 3 mail skickade vi till dig mot vanligtvist 2st för lagervaror.
Med vänlig hälsning
Jonas
Butiken funkar bra. Men, jag betalade extra för snabb och säker leverans. Ni lovar 1-3 dagar. Det tog sex dagar....
Hej Ingvar,
Ledsen att vi inte har levt upp till dina förväntningar.
Först vill jag informera om att vi inte har något expressalternativ. Jag antar dock att du syftar på att du valt Mypack med 1-3 arbetsdagars levtid istället för varubrev med 1-4 arbetsdagars levtid.
Du lade din order 2018-04-25 kl 17:25, en onsdag. Klockan 18:03 - 38 minuter (!) senare var ditt paket packat och redo för leverans. Då du beställt efter upphämtning den dagen hämtades det på torsdagen. Sedan transporterades ditt paket och sen kom helgen och på måndagen var ditt paket framme.
Räknar du från onsdag klockan 17:25, till torsdag klockan 17:25 (1 dag), fredag klockan 17:25 (2 dagar) till måndag 17:25 så klarades till och med de tre dagar som utlovas.
Med vänlig.hälsning
Jonad
Beställer man rätt saker är det inga problem. Snabb leverans och bra priser. Beställer man fel och vill skicka tillbaka, då är det värre. Frakten blir så dyr att det kostar dubbelt så mycket som varan kostat. Lösning = släng varan. =(
Hej Mona,
Trist att du köpte fel. Vi erbjuder support via mail med vilka produkter som passar. Angående returfrakten så erbjuder vi dig som kund att antingen skicka tillbaka varan själv eller att du får ta del av vårt fraktavtal. Vi tar ut exakt den kostnad som fraktbolagen tar ut av oss. Vi tar alltså inte ut någonting för några andra kostnader som uppstår vid en retur. För oss är varje retur således en förlustaffär eftersom vi står för frakten ut till kund. Mvh Jonas