Omdömen för Reservdelaronline

Summering
positive 97.6% (28024 omdömen)
Snittbetyg: 4.9/5 neutral 1.5% (431 omdömen)
Antal omdömen: 28713 negative 0.9% (258 omdömen)

Stickan
rating
Snabbt ordnade ni fram en produkt som inte fanns i sortimentet ???? !
Christina J.2018-05-22
Bra
rating
Snabbt!
Jan Ola Stefan H.2018-05-22
Snabbt och smidigt
rating

Drivremmen till Flymo havererade och vid kontakt med lokala firmor som borde haft reservdelen på lager visade sig inte ha den. Det skulle ta ett antal dagar att få den levererad. Beställde därför ny rem via reservdelaronline.se och den fanns i min postlåda 2 dagar senare. Enda invändningen jag har väl att leveransavgiften på 49:- var rätt dyr för denna lilla och lätta reservdel.

Niclas Bengt Johan S.2018-05-22
Svar:

Hej
Vi skickar endast skruvar, packningar och liknande saker med postbrev. De 49kr du betalat för frakten är en väldigt vanlig avgift när det kommer till liknande produkter, vilken bransch du än väljer :)
Ha en bra sommar! 

Mvh
Jocke

Bea butik
rating
Snabb leverabs
Karl Gustaf Rune H.2018-05-22
Enkelt och lätt att fixa hem varor av rätt kvalite
rating
Allt fungerande klockrent och delarna av högsta kvalitet! Mitt förstahandsval av reservdelar framgent.
Göran Leopold M.2018-05-22
Kanon bra
rating
Lätt att hitta vad man söker på hemsidan. Snabb leverans.
Ulf Rune H.2018-05-22
Kanonbra
rating
Snabb leverans och enkel betalning
Lars-Åke H.2018-05-22
Beställning
rating
Inga problem + snabb leverans
Kent Erik Henrik L.2018-05-22
leverans
rating
toppen
Markku L.2018-05-22
som ovan
rating
Enkelt att beställa och betala snabb leverans full pott!!
Björn Anders Georg G.2018-05-17
Reservdel
rating
Hittade vad jag behövde
Peter L.2018-05-16
G
rating

Mycket trevligt bemötande och ganska snabb leverans

Jan Patrik Mikael M.2018-05-15
Svar:

Tack så mycket :)

mvh
Jocke

Omdöme
rating
Snabb och smidig leverans
Lars George F.2018-05-15
Snabb och korrekt leverans
rating
Hade problem att hitta min klippo kniv på lokala byggmarknaderna. Men här hittade jag den och fick den skickad till mig samma dag - en söndag! (sen tar ju PostNord sin lilla tid men inte butikens fel)
Mattias Johan F.2018-05-15
Linhjul till min motorsåg
rating

Lite onödigt många aviseringar, på hur produkten förflyttas från leverantör till mig som kund, tycker jag! För övrigt, kanon! peter

Hans Peter F.2018-05-15
Svar:

Hej,


Det beror på att du beställde en beställningsvara. Vi skickar ut 1) Orderbekräftelse på din order 2) Information om att din vara inte finns i lager och preliminär leveranstid (detta får endast de som beställer sånt som inte finns i lager) 3) En bekräftelse om att din leverans är skickad och på väg. Så totalt 3 mail skickade vi till dig mot vanligtvist 2st för lagervaror.



Med vänlig hälsning
Jonas

Reservdel till gräsklippare
rating
Bra sortiment lätt att hitta.
Rolf Gerhard Öjvind W.2018-05-15
Köp av packbox
rating

Butiken funkar bra. Men, jag betalade extra för snabb och säker leverans. Ni lovar 1-3 dagar. Det tog sex dagar....

Ingvar H.2018-05-14
Svar:

Hej Ingvar,


Ledsen att vi inte har levt upp till dina förväntningar.


Först vill jag informera om att vi inte har något expressalternativ. Jag antar dock att du syftar på att du valt Mypack med 1-3 arbetsdagars levtid istället för varubrev med 1-4 arbetsdagars levtid. 



Du lade din order 2018-04-25 kl 17:25, en onsdag. Klockan 18:03 - 38 minuter (!) senare var ditt paket packat och redo för leverans. Då du beställt efter upphämtning den dagen hämtades det på torsdagen. Sedan transporterades ditt paket och sen kom helgen och på måndagen var ditt paket framme. 


Räknar du från onsdag klockan 17:25, till torsdag klockan 17:25 (1 dag), fredag klockan 17:25 (2 dagar) till måndag 17:25 så klarades till och med de tre dagar som utlovas.


Med vänlig.hälsning


Jonad


Butik
rating
Snabba och rätt leveranser
Rino Sigfrid Atilio B.2018-05-14
Felköp
rating

Beställer man rätt saker är det inga problem. Snabb leverans och bra priser. Beställer man fel och vill skicka tillbaka, då är det värre. Frakten blir så dyr att det kostar dubbelt så mycket som varan kostat. Lösning = släng varan. =(

Mona Maria K.2018-05-14
Svar:

Hej Mona,


Trist att du köpte fel. Vi erbjuder support via mail med vilka produkter som passar. Angående returfrakten så erbjuder vi dig som kund att antingen skicka tillbaka varan själv eller att du får ta del av vårt fraktavtal. Vi tar ut exakt den kostnad som fraktbolagen tar ut av oss. Vi tar alltså inte ut någonting för några andra kostnader som uppstår vid en retur. För oss är varje retur således en förlustaffär eftersom vi står för frakten ut till kund. Mvh Jonas

Bra mötande
rating
Nöjd som kund.
Raimo Krister B.2018-05-14