Hej!
jag högaktar er för att nintillförde en ny produktioners sortiment för atthjälpa mig. NI var snabba att hjälpa mig med att beställa den önskade produkten. Den 20 juni meddelade ni mig ät produkten är på väg.. Den 3 juli meddelade jag er att jag inte hade erhållit varan.
Den 5 juli erhöll jag ett mejl från ert finansbolag Hygglig att jag måste betala överenskommit belopp omedelbart för att undvika påminnelseavgifter..
jag kommer att betala varan Säter att jag har erhållit den .Jag svarade omedelbart på HYggligs utpressning till Nygrens Järn och Färg, men jag har inte eRhållit något svar från dEm om det sEnastEmejlet.
DÄrav det dåliga omdömet.
Hälsningar Bengt.
Bengt Gustav T.2018-07-08
Kristian A.2018-07-08
Bra pris och snabb lev.
Krister G.2018-07-08
Ruth Anna Therese R.2018-07-08
Jan L.2018-07-08
Funkade bra att beställa utan serie nr.
Beställde en fjäder som jag skickade en bild på det kunde ni inte fixa, besviken????
Bo A.2018-07-08
Johan Magnus S.2018-07-08
Ola Daniel S.2018-07-08
Claes H.2018-07-08
Mycket bra
Jens Patrik E.2018-07-08
Stefan Arne J.2018-07-08
Ulf K.2018-07-08
Mikael Johan Oskar D.2018-07-08
Leif Marcus Emil S.2018-07-08
Agneta Birgitta Ingegerd H.2018-07-08
Snabb och bra service trots att det blev beställningsvaror
Micke Å.2018-07-05
Konkurs?
skickade mail ,inget svar, chatten ligger nere, inga telefonnummer.
Ingemar P.2018-07-05
Svar:
Hej Ingemar,
Vi svarar på mellan 50-100 mail om dagen så jag vet inte var du har mailat. Chatten är endast igång vissa tider då vi prioriterar mail. Vi svarar i 99% av fallen inom 24h. Vi loggar alla inkomna mail som ett supportärende och från din mail du använd vid order finns inget ärende. Troligtvis har du angivit fel mail eller skickat till fel mail. Skicka ett mail till support@reservdelaronline.se så hjälper vi dig.
Omdömen för Reservdelaronline
jag högaktar er för att nintillförde en ny produktioners sortiment för atthjälpa mig. NI var snabba att hjälpa mig med att beställa den önskade produkten. Den 20 juni meddelade ni mig ät produkten är på väg.. Den 3 juli meddelade jag er att jag inte hade erhållit varan.
Den 5 juli erhöll jag ett mejl från ert finansbolag Hygglig att jag måste betala överenskommit belopp omedelbart för att undvika påminnelseavgifter..
jag kommer att betala varan Säter att jag har erhållit den .Jag svarade omedelbart på HYggligs utpressning till Nygrens Järn och Färg, men jag har inte eRhållit något svar från dEm om det sEnastEmejlet.
DÄrav det dåliga omdömet.
Hälsningar Bengt.
Beställde en fjäder som jag skickade en bild på det kunde ni inte fixa, besviken????
skickade mail ,inget svar, chatten ligger nere, inga telefonnummer.
Hej Ingemar,
Vi svarar på mellan 50-100 mail om dagen så jag vet inte var du har mailat. Chatten är endast igång vissa tider då vi prioriterar mail. Vi svarar i 99% av fallen inom 24h. Vi loggar alla inkomna mail som ett supportärende och från din mail du använd vid order finns inget ärende. Troligtvis har du angivit fel mail eller skickat till fel mail. Skicka ett mail till support@reservdelaronline.se så hjälper vi dig.
Mvh
Jonas