Här kunde vi hitta det vi behövde till vår klippare. Samt att de skickade delarna snabbt så vi vart tvungna att klippa gräset tidigare än tänkt.
Johan O.2020-06-30
Sten O.2020-06-30
Jan Lennart Reine L.2020-06-30
Jan B.2020-06-29
Bemötande
Snabb respons via mail
Roland H.2020-06-29
Annica A.2020-06-29
Enkelt
Enkelt och snabbt att hitta det jag skulle ha.....
Daniel H.2020-06-29
Snabbt och smidigt
Både beställning och leverans var snabb och smidig. Kommer använda sidan igen om jag behöver
Victoria M.2020-06-29
Ruth Ingrid Astrid L.2020-06-29
Erik N.2020-06-29
inte nöjd
otrevligt svar på mejl,skickade paketet till fel ställe...
Mira G.2020-06-29
Svar:
Hej Mira,
Vi styr inte var paketet hamnar utan det är du själv som väljer leveransadress vid checkout så om paketet hamnat fel så har du nog skrivit in fel adress. Vad gäller det svar du upplevt som otrevligt så var det ett förtydligande från kundtjänst sida att det varit midsommarhelg med röda dagar då du var otålig och ville att DHL skulle jobba även midsommarhelgen.
Mvh
Reservdelaronline
Leveranstiden
Tog en månad att erhålla en leverans av det beställda delarna. Därtill sändes paketet till fel utlämningsställe och inte till det av mig angivna.
Finn K.2020-06-29
Svar:
Hej,
Din leverans tog tyvärr längre tid då Stiga inte hade varan på lager, vi beklagar det. Vad gäller val av fraktbolag så har vi gjort enligt dina instruktioner i din mailkorrespondens. Du önskade Postnord istället för DHL och din DHL-order avbröts så att du kunde lägga den mot Postnord som den även har levererats med.
Omdömen för Reservdelaronline
otrevligt svar på mejl,skickade paketet till fel ställe...
Hej Mira,
Vi styr inte var paketet hamnar utan det är du själv som väljer leveransadress vid checkout så om paketet hamnat fel så har du nog skrivit in fel adress. Vad gäller det svar du upplevt som otrevligt så var det ett förtydligande från kundtjänst sida att det varit midsommarhelg med röda dagar då du var otålig och ville att DHL skulle jobba även midsommarhelgen.
Mvh
Reservdelaronline
Tog en månad att erhålla en leverans av det beställda delarna. Därtill sändes paketet till fel utlämningsställe och inte till det av mig angivna.
Hej,
Din leverans tog tyvärr längre tid då Stiga inte hade varan på lager, vi beklagar det. Vad gäller val av fraktbolag så har vi gjort enligt dina instruktioner i din mailkorrespondens. Du önskade Postnord istället för DHL och din DHL-order avbröts så att du kunde lägga den mot Postnord som den även har levererats med.
Mvh
Reservdelaronline