Ni behöver ändra sättet att legitimera sig när man hämtar grejorna. De flesta leverantörer använder sig av postens nya sätt att använda leg. Bank-ID. I ert fall måste man visa körkort, när man kan fixa leg. redan hemma via Bank-ID och postens app.
Lars K.2020-08-31
Svar:
Hej,
Som du säkert förstår så har vi inget att göra med detta att göra utan det är helt och hållet styrt av Postnord/transportören hur du skall legitimera dig. Vi köper endast en tjänst av Postnord att skicka våra paket. Om de så skulle vilja avskaffa legitimationen så gör det inget för oss så länge paketen kommer fram.
Mvh Reservdelaronline
Siv N.2020-08-31
bente m.2020-08-31
Hans L.2020-08-31
Omfattande urval
Har tidigare aldrig sett ett så omfattande urval av reservdelar i en nätbutik .
Lars Jonas Dennis S.2020-08-31
rekomenderas
bra sortiment och ok priser
Lars K.2020-08-31
Leffe K.2020-08-31
Perfekt
Snabb leverans och bra pris
Per Olov Mikael J.2020-08-31
Snabb leverans
Maria L.2020-08-30
Mycket nöjd!
Beställde produkter som levererades snabbt! :)
Carl Johan W.2020-08-27
Konstiga returregler
Se ovan kommentar
Uno H.2020-08-27
Svar:
Hej Uno,
Enligt vad jag ser i vårt order- och ärendehanteringssystem så har du beställt knivar på eget bevåg utan att rådfråga oss. Du har sedan mailat kundtjänst och ordagrant skrivit "Jag vill ha en returetikett, knivarna passade inte så jag returnerar dom". Detta är även precis vad du fått, en returetikett för att returnera dina knivar. Vi har enligt konsumentköplagen stått för frakten ut till dig och du som kund har fått stå för returfrakten då det är du som kund som har beställt fel knivar. Så med andra ord kostar detta oss både frakt till dig, hanteringskostnader för leverans till dig, returhanteringskostnader, lagerkostnader att lägga tillbaka in till lagret och även hantering på ekonomiavdelningen. Det enda du har betalat för är faktiskt returfrakt för den returetikett som går oavkortat till Postnord.
Mvh Reservdelaronline
Snabba svar
Snabba svar på Mail (även kvällstid)och snabb leverans
Omdömen för Reservdelaronline
Ni behöver ändra sättet att legitimera sig när man hämtar grejorna. De flesta leverantörer använder sig av postens nya sätt att använda leg. Bank-ID. I ert fall måste man visa körkort, när man kan fixa leg. redan hemma via Bank-ID och postens app.
Hej,
Som du säkert förstår så har vi inget att göra med detta att göra utan det är helt och hållet styrt av Postnord/transportören hur du skall legitimera dig. Vi köper endast en tjänst av Postnord att skicka våra paket. Om de så skulle vilja avskaffa legitimationen så gör det inget för oss så länge paketen kommer fram.
Mvh
Reservdelaronline
Se ovan kommentar
Hej Uno,
Enligt vad jag ser i vårt order- och ärendehanteringssystem så har du beställt knivar på eget bevåg utan att rådfråga oss. Du har sedan mailat kundtjänst och ordagrant skrivit "Jag vill ha en returetikett, knivarna passade inte så jag returnerar dom". Detta är även precis vad du fått, en returetikett för att returnera dina knivar. Vi har enligt konsumentköplagen stått för frakten ut till dig och du som kund har fått stå för returfrakten då det är du som kund som har beställt fel knivar. Så med andra ord kostar detta oss både frakt till dig, hanteringskostnader för leverans till dig, returhanteringskostnader, lagerkostnader att lägga tillbaka in till lagret och även hantering på ekonomiavdelningen. Det enda du har betalat för är faktiskt returfrakt för den returetikett som går oavkortat till Postnord.
Mvh
Reservdelaronline