Hemsidan är jättedålig. Artiklarna är utan mått så att leta igenom tio olika axeltyper är omöjligt om man inte vet modellbeteck ingen. Sen borde det finnas hänvisning till tillhörande detaljer, i mitt fall då vilka kilar som passar till vilka axlar. På ett klippbord finns det en lång axel och två korta.hur ska jag veta vilken som är vilken.. Så då måste man kontakta supporten. Denne visar mig fel axlar. Tre dagar senare kan jag beställa rätta grejor. Tre dagars väntetid! Om ni hade haft ett telnummer att ringa hade det varit löst på en halvtimme. Så jäkla onödig spilltid.
Sten H.2021-06-10
Svar:
Hej,
Man kan ju tycka vad man vill om vår hemsida. 97% verkar iaf gilla den med tanke på alla omdömen. Leverantörerna anger tyvärr inga mått och det finns inget generellt register som det gör till bilar med registreringsnummer.
Hade vi haft ett telefonnummer så hade du fått sitta i telefonkö i flera timmar, därav har vi valt att hantera support via mail och chatt för vi kan där arbeta med flera samtidigt och även skicka bilder.
Bra sortiment och rätt fina listor med vilka maskiner en del passar till. Men lång leveranstid. 10 dagar att packa ett universalbatteri som motsvarande finns på biltema gör att detta blev enda gången. Hade haft mer förståelse för dröjsmålet om det var något ovanligt som beställts. Nu var det inte värt väntan, allra helst då andra är billigare.
Gabriel Y.2021-06-09
Svar:
Hej Gabriel,
Du har beställt ett originalbatteri som klart och tydligt anges att det inte fanns på lager och därmed skulle ta 4-10 arbetsdagar att skicka. Detta stod både på produktsidan, i kassan där du betalade och du har även fått ett mail om det i samma stund du lade din order.
Att sedan jämföra äpplen med päron känns inte riktigt rättvist. Detta är ett originalbatteri levererat direkt från Stiga och du får mer än gärna visa på var du hittat just detta batteri billigare än oss då jag inte tror du kan hitta det ens. Att sälja billiga batterier är inte svårt, att sälja bra batterier billigt är däremot svårt.
Omdömen för Reservdelaronline
Hemsidan är jättedålig. Artiklarna är utan mått så att leta igenom tio olika axeltyper är omöjligt om man inte vet modellbeteck ingen. Sen borde det finnas hänvisning till tillhörande detaljer, i mitt fall då vilka kilar som passar till vilka axlar. På ett klippbord finns det en lång axel och två korta.hur ska jag veta vilken som är vilken.. Så då måste man kontakta supporten. Denne visar mig fel axlar. Tre dagar senare kan jag beställa rätta grejor. Tre dagars väntetid! Om ni hade haft ett telnummer att ringa hade det varit löst på en halvtimme. Så jäkla onödig spilltid.
Hej,
Man kan ju tycka vad man vill om vår hemsida. 97% verkar iaf gilla den med tanke på alla omdömen. Leverantörerna anger tyvärr inga mått och det finns inget generellt register som det gör till bilar med registreringsnummer.
Hade vi haft ett telefonnummer så hade du fått sitta i telefonkö i flera timmar, därav har vi valt att hantera support via mail och chatt för vi kan där arbeta med flera samtidigt och även skicka bilder.
Du kan även leta själva via våra sprängskisser:
https://www.reservdelaronline.se/artiklar/79-spraengskisser?aribrand=STA
Mvh
Reservdelaronline
Dagens bensin innehåller tillsatser så gamla hederliga produkter som har kontakt med bensin håller tyärr inte. Detta borde säljarna ha kunskap om....
Hej Björn,
Jag tycker du ska ta och läsa på denna artikel som vi skapade för ca 5 år sedan:
https://www.reservdelaronline.se/blogg/tips-och-guider/varfoer-ska-man-anvaenda-alkylatbensin
Mvh
Reservdelaronline
Bra sortiment och rätt fina listor med vilka maskiner en del passar till. Men lång leveranstid. 10 dagar att packa ett universalbatteri som motsvarande finns på biltema gör att detta blev enda gången. Hade haft mer förståelse för dröjsmålet om det var något ovanligt som beställts. Nu var det inte värt väntan, allra helst då andra är billigare.
Hej Gabriel,
Du har beställt ett originalbatteri som klart och tydligt anges att det inte fanns på lager och därmed skulle ta 4-10 arbetsdagar att skicka. Detta stod både på produktsidan, i kassan där du betalade och du har även fått ett mail om det i samma stund du lade din order.
Att sedan jämföra äpplen med päron känns inte riktigt rättvist. Detta är ett originalbatteri levererat direkt från Stiga och du får mer än gärna visa på var du hittat just detta batteri billigare än oss då jag inte tror du kan hitta det ens. Att sälja billiga batterier är inte svårt, att sälja bra batterier billigt är däremot svårt.
Mvh
Resevdelaronline